Cheesteeleeshte

četvrtak, 08.04.2010.

Ne želim biti The Branitelj


Hvala na časti...

Znajući da će kad tad to beskrajno tupljenje o spasonosnom registru postati bačena kost za glodanje dokonoj javnosti, još sam prije tri mjeseca naslutio dijelove današnjeg cirkusa, pa i napisao post iza kojeg više manje i sad stojim. I koji naravno (moja sudbina na ovom blogu) ne dijeli mišljenje glasnijeg dijela javnosti.Pa eto i link na isti
U biti baš me mrzi opet o ovom pisati, ali me nešto vuče jezik ovih dana. Kokodakanje je zarazno, pa isprike unaprijed, neću više...
Ali fakat mislim da ovo kaj se sad već danima i noćima razvlači svud po medijima postaje čisto drogiranje i bacanje prašine u oči od puno važnijih tema prema jednim te istim neplodnim svađama, prozivkama i razračunavanjima oko jedne te iste faking ratne prošlosti. Dok nas javni dug vuče na dno. Kako se zove ona slika? Brod pijanih.

Sad kad je netko na neki server u teksaškoj pustopoljini okačio polupečene i djelomične podatke nekog starog popisa iz Ministarstva ili otkud već, svi tronuti to proglašavaju pobjedom demokracije. Nažalost, ne znam vidim li jedino ja i onu meni neprivlačnu stranu koju sam i prije nekako predviđao? Jer u ovom javnom i naravno bez pravog učinka, prebrojavanju svih i svakog, čini mi se da jedan dio priče tone:
- u svađu, ne samo tko je od branitelja za a tko protiv i zašto, nego i tko je gdje bio, pa se jedan dan oglasi udruga iz Gospića i olajava generala a drugi dan se general javno okajava pa olajava članove udruge i tako ukrug uzaludno nabacivanje blatom, a mi niti ijedan znatiželjac za strane odgovore koje u pravu nemamo, nego se samo svrstavamo ovisno zašto i kog preferiramo. Jer samo objavljivanje to ionako ne bu riješilo, nego istinsko kopanje i bunarenje, ne Jože i Štefice po registru iz lokalnog kafića, nego nadležnih tijela po službenicima i cijelom sustavu koji je dozvolio te eventualne anomalije i gdje se jedino i mogu ispraviti - DA IMA VOLJE
- što u estradizaciju cijele stvari i dokoličarsko medijsko i privatno glodanje popisa u opotrazi za estradnim zvijezdama i javnim ličnostima u najgorem znatiželjnom "Gloria" stilu, pa se sprda sa sudbinama svakog ministra ili pjevača i traže pikanterije za razgovor uz kavu
- proizvoljne konstatacije "vidi ovaj naziv postrojbe koja glupost", "ZNAM da ovaj nije bio"
- u napuhavanje i prenaglašavanje "privilegija" i "povlastica" koje 95 % branitelja ionako ne koristi nego radi, gleda svoja posla i puni proračun, a koje kad su u pitanju poginuli i invalidi ionako de facto nisu povlastice nego socijalna davanja ili minimalna oslobađanja od taksi, a nisu ni 5 % troška društva spram drugih socijalnih i inih kategorija koje društvo također financira i nikom ne pada na pamet češljati ih javno urbi et orbi, a ja onda ne kužim zašto
- općenito u tešku frazeologiju "ako si protiv objave, onda nešto moraš skrivati" i dušebrižništvo "pa to je za tvoje dobro, kako pri zdravoj pameti možeš biti protiv?"

Plus što su Jokeri na tom neprovjerljivom spisku koji ni izdaleka nije registar, objavili i djelatne vojne osobe a neke i znam, što je na postojeća, još par kaznenih djela koja ne bi tolerirala niti jedna zemlja na svijetu, ne znam da li izraz djetinjastost uopće odgovara tom gulašu

Ja mislim da kad već svi mili i nemili imaju svašta na tu temu kokodakat umjesto da skupa kukuričemo na nešto važnije, imam i ja pravo barem reći (bez obzira što na kraju ispadne iz ovog gulaša). A bez da me se razapinje kao fejkera ( jer sam svoju mladost davno utopio u toj ratnoj kaljuži ali se trudio i uspio ostati normalan i bez da me itko tko za to nije zadužen ikad za išta može i smije prozivati i tražiti da se javno legitimiram ili opravdavam), zamoliti ima li šanse da mi se dopusti da budem isti kao i drugi obični građani. Ne tražim čast i pohvale, ne tražim podsjećanje na rat kojeg sam se nauživao i preko svih granica normalnosti.
Makar to i značilo da će lokalni Poiroti biti uskraćeni za priliku da umjesto organa uprave i nadležnih tijela budu mali Ivice detektivi i da će njihovom oštrom i studioznom stručnjačkom oku koje unatoč tome što tek piše ime postrojbe može prozrijeti suštinu iz suhoparnog popisa, izbjeći pokoji lažnjak.
Kojih, znamo to već iz do sada napravljenog poretka stvari, očito onda ima samo i isključivo u populaciji koja je trenutna kost za glodanje, pa je samim tim to i dovoljan pravni titulus da se samo toj populaciji u globalu skida banalno pravo na zaštitu podataka. Ili?
Mislio bilo tko drugačije, ja osobno mislim da branitelji nisu glavni problem društva pa da ih se JEDINE i prvenstveno njih od svih ostalih kategorija u društvu koje podliježu normalnom tijeku zakona i ustavnih prava, u džuture mora razvlačiti po netu. Zbog tih do neba vapijućih zlogukih Lažnjaka.

Iako meni osobno ni iz džepa ni u džep objavili me ili ne (iako, kakav ponos, kakvi bakrači...), ne želim biti The Branitelj kojeg će netko tapšati po ramenima i određivati da je to sve za moje dobro, jer zapravo želim biti običan anonimni građanin Joe Doe, vjerovali ili ne.
Čak niti ne zato što bi me netko na jednom od puteva kod dragih kolega u Srbiju možda mogao razvlačiti i gnjaviti ( jer smo ipak svi skupa još uvijek Balkan par exellance, ali dobro, branit će me Fred Matić koji garantira da tu nema frke), nego ako baš hoćete - iz principa.
Iz načela koje izviru zakonskom zaštitom za sve jednakom. Ili za nikog.

Da, znam da to svi oni zajapureni mitološkom važnošću trenutka Velikog Razotkrivanja Ničeg Posebnog, neće razumjeti. Jer
Kaj ovaj priča, taj sigurno ima nekaj za skrivat i hoće štititi lažnjake!
I tak...

Štićenje lažnjaka (kojih ima svuda) nije isto što i štićenje načela. E pa s dužnim poštovanjem fakof za svaki od nebrojeno već čutih i napisanih "kriv si ako ne misliš što i ja" ili ako to ne razumijete. Ako ništa drugo i ako se ova trakavica već gura pod nos danima, barem ja znam da jesam kvalificiran na ovu temu dati ovo svoje prezreno mišljenje, pa i zato što sam radni čovjek i građanin baš kao i nesretni bivši Branitelj. Koji iz svog ovog dokazivanja i zle krvi i busanja u prsa i sumnjičanja i sve te dramske patetike zapravo više niti ne želim biti.
Mislim da je sve skupa nezgrapna i nezgodna stvar koja se već u ovom svom početku pokazala trakavicom koja će se bez konca i razrješavanja stvari razvlačiti, no neka bude kako bude, neka objave kad već svi za tim toliko žude, I don't care. Ali kad svi već brinu braniteljske brige, eto da i ja dadnem obol.

Možemo li nakon tog cirkusa, ako preživimo sve svađe, prepucavanja, frazeologije, zlu krv i svu tu društvenu energiju koja se već prosipa na ovu temu, ipak dalje u neku jebenu budućnost&druge teme, ili barem da se suočimo sa stvarnošću koja mi se čini pošteno zanemarena ovih dana (slučajno ili možda namjerno?) od kad je nastupila medijska trakavica Božje Objave faličnog spiskića iz dalekog i prijateljskog Austina, TX?

Unaprijed se veselim.

P.S. Čitam kako se sprda s onima koji su bili 15 dana ili koliko... Da smo u Sloveniji, to bi bili gazde branilci s duplim stažem :) Da oni objave registar, onima s malim stazem, obzirom na kratkoću rata, brojili bi sate. 2 sata - 3 boda, 5 sati vojevanja - 10 točki. Fejkeri bi bili oni s jednim satom tek toliko upisanim radi beneficija, brezplačna zaseka enkrat godišnje npr.

- 20:51 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.