Cheesteeleeshte

ponedjeljak, 16.04.2007.

Vlasnicima pasa: vaši ljubimci ili djeca?

Povod ovom izvanrednom oglašavanju je toliki da nisam izdržao.
Ova vijestica ni izbliza nije sav problem, ali ga dobro ilustrira

http://www.vecernji.hr/newsroom/regions/zagreb/783693/index.do

Gradski ured za obrazovanje, kulturu i šport svim zagrebačkim vrtićima poslao je apel s preporukom da unatoč lijepu vremenu izbjegavaju djecu voditi na pješčanike u parkove

A zašto?

Razlog je najnovije istraživanje Zavoda za parazitologiju Veterinarskog fakulteta koje je provedeno u 18 gradskih parkova i šest vrtića, prema kojem ih je većina cijele godine onečišćena jajašcima psećih glista, opasnima za ljudsko zdravlje.
Djeca koja dođu u dodir s jajašcima psećih glista, mogu dobiti toksokarozu. Riječ je o tomu da pseća glista putuje tijelom djeteta i da se može zavući u različite organe. Ako glista uđe u pluća, dijete dobije bronhitis, a ako uđe u oko, moguće je sljepilo. Ako se glista zavuče u mozak, moguća je i epilepsija.


Vele da su najugroženiji parkovi upravo oni u koje vodim juniora: Krešimirac i Ribnjak. Dobili smo svi, roditelji, ljudi a posebno djeca - po piksi. Jednostavno, parkovi i igrališta su postali opasni jer su se peseki "malo" previše u iste pokakali.

A onda još i vijest da je pas izgrizao po licu jednogodišnjakinju u parku na Trešnjevki.

Da se razmemo: nemam ja ništa osobno protiv vaših ljubimaca kao takvih, nego protiv mnogih od vas.

Ovo više nije šala. Nije niti prijetnja, no ako drugi u državi ne odgovaraju za svoje postupke, bogami mogao bih početi i ja prakticirati isto. Gdje granica bahatosti probija plafon, javlja se potreba za samoobranom & očuvanjem potomstva.
Koje je rođeno u gradu i čije su JEDINE svakodnevne zelene površine upravo parkovi. Nedavno je imao opaki slučaj gljivica (Candida) u ustima, ned'o vam bog da je to od ovakvog igranja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Djeca se vole valjati po travi, brati cvijeće (Jr. ga bere, miriše i liže ko sumanut) , trčati po istoj. Kad padnu, nije im ništa. Odlična je za naganjanje lopte. I parkovi su kao takvi super da udahnu nešto malo i to jedinog svježijeg gradskog zraka, da trče po stazama a da ih ne poklopi neki tajkun u novom BMW-u i sve ostale huncutarije.
Djeca i ostali ljudi trebali bi imati prvenstveno i svako PRAVO NA PARKOVE -( i na pločnik!). Ribnjak je veliki park s puno trave, u zapadnim zemljama po njoj leže stotine građana gradova i uživaju u suncu i mirisima, piknikiraju.
Ribnjak je zaražen jebenim po zdravlje i ljudski život opasnim psećim glistama koje vaši ljubimci nemilice izbacuju van.

Znam, reći će mi neki "ima ovakvih i onakvih vlasnika pasa". Znam i poštujem to, do jedne granice. Jer ja bih tu granicu spustio na opće nezadovoljstvo vlasnika pasa. Pse ionako nitko ništa ne pita, pogotovo kako žive u zarobljeništvu stanova, kad im određuju kad će pišat. Granica je danas ovakva:

Tek svaki drugi park ima mali ograđeni dio za igralište za djecu. Npr. parkić kod nove tržnice na Kvatriću. Obično 5-10 % površine parka max. i to u šljunku. Ostatkom, obično najzelenijim dijelom, gospodare vlasnici pasa i drage nam njihove džukelice.
E ne može.
Djeca IMAJU PRAVO na najveću površinu SVIH parkova. Ne funkcionira zabrana dovođenja pasa na travu? Ogradite dragi Bandiću onda par metara kvadratnih pijeska i neka tamo svi psi kenjaju i pišaju. NE DAM više, grad služi esencijalnim potrebama ljudi. Sve ostalo je za njih. Zakaj ne bi familije piknikirale?
Što će jadni peseki?
Što će jadni peseki uopće u vašem stanu i kakav im život nudite?


Ponavljam i dio svog penzionerskog posta od prije na Ribinom blogu
NIJE FER da vaši psi mogu vršiti sve vrste nužde po ulici a ja ne smijem kad mi se obavlja ista i prvi bi me vi proglasili luđakom. Vaši psi imaju više prava od ljudi i djece? U vezi skupljanja govana koje radi svaki deseti od vas: dapače i ja ću rado skupiti svoje sa ceste nakon obavljene nužde, molim istrpite to. Na svoju pišalinu se neću obazirati, kao ni SVI vi kad to obave peseki, ravno pred mojim ulazom npr. Pardon, ili možda neki vlasnik opere iza peseka?
NIJE FER da se moja susjeda odseli iz prizemlja jer više nije mogla trpjeti smrad po ljeti od amonijaka i fekalija kojima su vaši psi natrpali onu metar široku štrekicu drvoreda u mojoj ulici i NIJE FER da ja moram unositi u svoj stan komade govana koji i dalje većinski leže po ulici i pred haustorom koji završe na kraju i po tepihu i trosjedu

Mix ostalih opservacija:
- NE MORAM (iako me prisiljavate) trpjeti da me vaš pas liže i masturbira mi uz nogu unatoč "ma oon vam neće ništa, to je maaza..."
- NE MORAM (barem mislim) gledati (a gledao sam) kako jedan pas povraća pred mojim ulazom a drugi to liže dok vlasnik čeka - ali moram uć u taj haustor
- NE MORAM (iako nemam kud) nakon stresnog radnog dana gledati pseću riku i fizičke obračune na sred ceste dok vlasnici s poludistance navlače uzicu ALI kao ipak još malo naughty dopuštaju da se peseki izdivljaju...

Uf.


- 17:14 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.